11 Eylül 2013 Çarşamba

14. YILA MERHABA

MERHABA YENİDEN...
Bir türlü vakit ve enerji bulamadığım bloğumu güncellemeye karar verdim, umarım bu kez daha kararlı ve aktif olabilirim. Sanırım yazmaktan pek hoşlanmıyor o nedenle de sürekli erteliyorum, öyleyse bol bol yapılan işlerin fotoğraflarını yayınlamalı.
 Atölyemiz bu sezonla birlikte 14. yılına girdi. 14 yıldır sabahları erkenden kalkmak hiç zor gelmedi, pazartesi sendromlarını hiç yaşamadım, cumartesi günleri ''oh! yarın tatil'' diye hiç sevinmedim. Ben atölyemde olmayı çok sevdim, bana bir amaç verdi, huzur verdi, yaşamıma bir hedef verdi.Hayatıma renk kattı, dostluk kattı. Tüm atölye dostlarımı selamlayarak, yeni sezona hoşgeldiniz diyorum.
Haydi buyrun paylaşımlara başlayalım...


Özgül hn.'ın dergiliği güzel bir çalışma oldu ellerine sağlık...








    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder